Wednesday, December 30, 2009

Bubye 2009! Hello 2010!


Sob.Sob.! Selamat tinggal 2009. Banyak sangat memories, sadness, happiness. Macam-macam yang aku tak dapat nak holdkn masa sebab masa terus bergerak tanpa dapat diundur. So aku pon dah tak boley pandang ke belakang. H..sedih plak rasa. Tapi hope 2010 dapat merubah life aku. Hari ni jugak last aku keje,. Tanam bijik anggur la den pasni. Kepada yang nak celebrate new year malam ni, jangan tak ingat dunia. Pasangla azam baru. Chewahhh. Coz ramai muda-mudi yang celebrate new year ngan buat benda tak senonoh. Salah tu kawan. New Year hanya untuk menanti tahun baru, agenda baru, hidup baru yang akan menjelang. Ni every year aku baca koran mesti de news yang tak sedap mata aku untuk membacanya. Kena rogol la pe la, tangkap khalwat la and so on. Pastu da buncit,buang dalam tong sampah.Buang dalam mangkuk tandas cam berita kol 8 malam semalam.Haish. Tak caya, belila koran esok. Ada tak berita-berita camtu. Tiru cam aku nieh ha. Every year sambut New Year kat umah je taw ( malas nak sesak-sesak ngan manusia kat lua sana + jalan jam).Huhu. Anyway, Selamat Tahun Baru 2010.!

No comments: