Monday, February 16, 2009

JOM KE P.C.B..

pemandangan yg menarik, lembu yg cantik,pokok kelapa.

pantai cinta berahi a.k.a pantai cahaya bulan.

layang-layang berharga singgit..

maen layang-layang mahu?

nak picnic pon boley.hihi

tepi pantai

Perjalanan ke PAntai Cahaya bulan dari rumah aku cuma kurang daripada 10 minit..boleh pegi pada bila-bila masa..aku membesar ngan pantai ni la..kecik-kecik dulu selalu maen layang-layang (orang kelantan panggil wau), mandi laut sampai kulit aku jadi cam keling...maen kejar-kejar ngan abang aku..semua memori masa aku masa keci sebahagiannya bersemadi di sini..sebelah pantai ni ada 2 resort, Perdana Resort & P.C.B resort untk penginapan pengunjung yang datang dari jauh..lau de kengkawan nak datang melawat kat sini, menginap je rumah aku..free of charge..jimat babe..ahaks~

2 comments:

Erwan Thalib said...

bestnya...nak gi PCB la..

dora said...

jom2..i blnja u..hekhek!